WooCommerce – installation, permalinks og shop-base

WooCommerce installation

Lad os først og fremmest begynde med installation af WooCommerce, du kan gøre det på enhver måde, her lavede jeg det med plugins – Tilføj nyt og skrev i søgningen “WooCommerce”. Efter pluginaktivering vil du se noget som dette:

WooCommerce installationsprogram

Vær ikke bange for at lave fejl, du kan ændre noget senere i WooCommerce> Indstillinger.
Sideopsætning under WooCommerce installation
Hver side kan tildeles igen i WooCommerce-indstillinger. Butikside – Generelt> Vis, indkøbskurv og checkout-sider – under fanen Indstillinger for kassen, fanen Min konto – Konto.
WooCommerce butiksplacering og valutaindstillinger
Hvis du vil omkonfigurere det senere, skal du gå til fanerne WooCommerce> Indstillinger, Generelt og Skat.

Konfigurer enheder under WooCommerce installation

Du kan ændre det senere i WooCommerce> Indstillinger> Produkter.
WooCommerce betalingsmetoder
Hvis du ikke er sikker på betalingsmetoder, kan du konfigurere dette senere i WooCommerce> Indstillinger> Checkout.
WooCommerce-installationen er gennemført
Du kan klikke på knappen for at oprette et nyt produkt eller bruge linket herunder for at vende tilbage til WordPress admin dashboard.

Derefter kan du prøve at tilføje nogle produkter og se om kassen siden fungerer.

Shop Permalinks

Hvis du ikke vil bruge meget tid på at konfigurere omdirigeringer senere, er permalinks den første ting, du skal tilpasse i din WooCommerce-butik. Lige efter du har installeret det.

Du kan konfigurere WooCommerce-permalinks samme sted, Indstillinger – Permalinks.
Produktkategoribase, produktmærkebase og attributbase ligner standard WordPress Tag Base og Kategoribase. Med hensyn til produktperminks, har du et interessant valg:

I standardproduktperminks er posttypenavnet i URL (produkt), eksempel https://rudrastyh.com/product/my-super-plugin
Shop base og brugerdefinerede base muligheder er helt ens, den eneste forskel her er, at standard shop base er shop, men du kan indstille det som du vil, sådan som https://rudrastyh.com/plugins/my-super-plugin
Hvis du vil have en brugerdefineret butiksbase med kategorier, skal du bruge / your_shop_base /% product_cat% /.

Den rigtige måde at ændre WooCommerce-butiksbase på

Lad os først forestille os, at vi bruger standard butiksbase i produktpermalinks https://rudrastyh.com/shop/my-super-plugin, og vi har lige installeret WooCommerce og har ikke foretaget meget ændringer ja. I så fald hvis du fjerner produktslug fra URL’en, går du til WooCommerce-websiden https://rudrastyh.com/shop. Det er korrekt URL-struktur, er det ikke?

Men hvad sælger jeg plugins med WooCommerce, og jeg vil gerne have, at butiksbasen er “plugins”?

WooCommerce ændrer produktets permalinks butiksbase.

Indstil din brugerdefinerede butiksbase i indstillinger for produktperminklink. Brug prikkerne nedenfor for at navigere til de næste trin.
Opret side i WordPress
Gå til Sider – Tilføj nyt, og opret en side med samme Slug som din Shop Base.
Du kan ændre din butikside i WooCommerce Products-indstillinger
Gå til WooCommerce – Indstillinger – Produkter – Vis og indstil din nye side der.

WooCommerce butikside

Godt klaret! Bare for at sikre, at alt er i orden, kom tilbage til redigering af din side. Beskeden før titlen skal vises.

Når du har foretaget ovenstående ændringer, ser din produkt-URL ud som https://rudrastyh.com/plugins/my-super-plugin, og din webadresse til Alle produkter https://rudrastyh.com/plugins. Perfekt!

P.S. På skærmbillederne ovenfor viser jeg dig den lange vej – jeg mener, at du ikke behøver at oprette en ny butikside, du kan bare ændre sluggen på den allerede eksisterende butikside.

Hvilket klar tema til brug for Woo?

jeg elsker virkelig gratis standard StoreFront-tema. TwentySeventeen osv er også skal være god.

Storefront-tema til WooCommerce-butik

Du kan tilføje Storefront-tema lige fra dit admin Dashboard. Gå til Udseende – Temaer – Tilføj nyt og skriv “Storefront” i søgefeltet.

Du kan også se på StoreFront Child-temaer.

Jeg anbefaler ikke nogen temaer med Page Builders, fordi sådanne temaer er meget tunge, og når det kommer til 300 daglige besøgende, kan din butik stoppe med at arbejde. Husk venligst, problemet er ikke på en svag server, medmindre du har 2K + daglige besøgende.

Er der nogen nødvendige plugins?

Nedenfor er det perfekte plugin-build til mig med installeret WooCommerce 🙂

Der er ingen påkrævede plugins til Woo. Haha, hvad er der galt med mig: D

Nå, lad os være seriøse. Selvfølgelig kan du køre en butik med kun WooCommerce og WP Super Cache installeret. Men nogle gange kan det ikke være nok, måske er standard PayPal ikke en betalingsgateway, du vil bruge, og sandsynligvis har du brug for et SEO-plugin, som dette:

Yoast SEO-plugin er fantastisk til WooCommerce.

Jeg tror bare, at du skal undgå plugins, der gør tweaks i butik UI eller admin dashboard UI. Det er altid bedre at foretage disse ændringer i kode.

Hvilken betalingsportal skal du bruge?

Her er så mange muligheder, men alt afhænger af det land, hvor du er placeret. Men hvis et land ikke betyder noget, er den bedste betalingsgateway, jeg arbejdede med, Stripe. Det er virkelig fantastisk for både butikschefer og udviklere.


WooCommerce installation

Gå til sektionen Plugins og klik på Tilføj ny. Indtast WooCommerce i søgefeltet, og installer det.

Efter aktivering beder WooCommerce dig om at gennemgå den hurtige installationsproces. Du kan gennemgå de fire foreslåede trin på én gang, men vi anbefaler, at du springer denne installation over på dette tidspunkt og redigerer de detaljerede indstillinger senere i det respektive afsnit.

Hvis du har sprunget over Premmerce-guiden, og WooCommerce-hovedsiderne ikke er oprettet
I dette tilfælde skal du gå til WooCommerce-> Status-siden og åbne fanen Værktøjer. Klik derefter på knappen Opret standard WooCommerce-sider.

Installer demo-data

Vi anbefaler at du opretter et Storefront-tema og prøver data til testen med det samme for at lette alle yderligere indstillinger. Du kan gøre dette i dit dashboard efter installation af WooCommerce. Efter at have gennemført alle indstillingerne, kan disse demodata slettes.

Du kan også bruge vores gratis WooCommerce SalesZone-tema, der også giver dig demo-datainstallatør og nem at bruge konfigurationsmanager.

Gratis WooCommerce SalesZone-tema

Den vigtigste installation af plugins
Alle plugins kan installeres på samme måde WooCommerce fra siden Tilføj plugin efter at have skrevet navnet på pluginet.

Yoast SEO

Dette er et obligatorisk plugin, hvis du ønsker, at dine produkter let skal findes på søgemaskinerne.

Du kan læse mere om opsætning af din butik til den bedste SEO-optimering her:

Komplet WooCommerce SEO guide og tip

WooCommerce SEO Addon

Dette plugin giver yderligere SEO-funktioner, der ikke er tilgængelige i den grundlæggende Yoast SEO, såsom:

Den viser grundlæggende onlinebutiksinformation gennem mikrolayoutet på hjemmesiden.
Den viser pris, lager tilgængelighed og valutainformation i layoutdata på produktsiden.
Det viser pris, lager tilgængelighed og valuta information i Open Graph data på produktsiden.
Det genererer automatisk alt-tekst til alle produktbilleder.
Det viser mærkeoplysningerne i mikrolayoutdataene på produktsiden.
WooCommerce Permalink Manager
Premmerce Permalink Manager Plugin til WooCommerce er et obligatorisk plugin, hvis du flytter fra en anden platform og vil gemme URL-strukturen og fjerne det unødvendige slagge fra din butiks URL, hvilket gør det mere kortfattet, læsbart og hjælper med at øge din butiks SEO-placering.

Google Analytics

Dette er de obligatoriske plugins til analyse af din onlinebutik og indsamling af omfattende statistikker:

Google Analytics Dashboard til WP (GADWP);

WooCommerce Google Analytics-integration.

For at finde flere detaljer om indstillingerne, se vores vejledning:

Woocommerce Google Analytics integration og plugins

Grundlæggende indstillinger, der skal foretages inden arbejdet påbegyndes

Alle ovenstående plugins har normalt de anbefalede indstillinger, og de er velegnede til de fleste brugere. I dette afsnit beskriver vi kun de indstillinger, som du absolut skal være opmærksom på, og giver en kort beskrivelse af de steder, hvor du kan foretage nogle andre indstillinger.

SSL-certifikat

Først og fremmest anbefaler vi stærkt, at du køber og installerer et SSL-certifikat til din onlinebutik, så dit websteds adresse begynder med “https”.

Dette påvirker i høj grad dit websteds promovering i søgemaskinerne såvel som brugerens tillid og følgelig konvertering.

Du kan købe SSL-certifikatet og indstille det ved hjælp af praktisk talt enhver hostingudbyder.

Grundlæggende WordPress-indstillinger

Sørg for at ændre følgende på siden Generelle indstillinger:

Sitetitel er ansvarlig for navnet på dit websted, herunder metatitelnavnsbygningen. Det er vigtigt at indtaste butikens korte navn her.
En tagline er en kort beskrivelse af butikken, som normalt vises under logoet.
WordPress-adresse (URL) er den primære butiksadresse. Hvis du har et SSL-certifikat, skal du skrive adressen med https.
Webstedsadresse (URL) – dupliker den samme adresse ovenfor.
E-mail-adresse – det er meget vigtigt at have en gyldig e-mail her, da alle systemmeddelelser sendes til den.
Site Language – Sørg for, at det korrekte webstedssprog er valgt her.
Tidszone – Sørg for, at den korrekte tidszone for din butik er valgt her.
Settingsside Indstillinger

Efter WordPress er installeret, vises startsiden som en liste over de seneste blogindlæg. For de fleste e-handelsprojekter er det dog bedre at gøre hjemmesiden statisk, da det tilføjer mere fleksibilitet til yderligere indstillinger for startside-interface.

Her er trinene til opsætning af startsiden.

  1. Opret en statisk side, der vil fungere som en hjemmeside i fremtiden. Gå til afsnittet Sider, og klik på Tilføj nyt.

Derefter tilføj titlen til den næste side, for eksempel Forside og beskrivelse, som senere vises på hjemmesiden. Beskrivelsesafsnittet kan være midlertidigt tomt.

  1. Opret yderligere sider.
    Vi anbefaler, at du straks opretter nogle ekstra sider til kontakter og blogindlæg, og de kan navngives Blog og Contact. Disse titler kunne ændres når som helst senere.
  2. Tildel den nyoprettede side “Forside” som startside og tildele siden til indlæg.
  3. For dette skal du gå til Indstillinger-læsning i WordPress og tildele de nyligt oprettede sider til siden Hjemmeside og Indlæg.

Permalinks indstillinger

I afsnittet Almindelig indstilling anbefaler vi, at du tjekker et postnavn. Dette gør dine URL’er til indlæg og statiske sider mere kortfattede uden ekstra data.

Vi anbefaler, at du ikke ændrer noget i afsnittene Valgfri og Produktpermalinks, men du kan tilføje slaggen til den URL, du anser for nødvendig.

Hvis du vil have, at webadresserne til din onlinebutik skal være fri for standardpræfikser leveret af WooCommerce, skal du bruge WooCommerce Permalink Manager.

For at sikre at URL’erne til produkter og produktkategorier er så bekvemme som muligt, foreslår vi, at du bruger følgende indstillinger:

Andre WordPress-indstillinger

Alle andre indstillinger fra siderne General, Writing, Reading, Discussion, Media har de korrekte indstillinger som standard. Derfor skal de kun ændres, hvis du på en eller anden måde har brug for at ændre logikken i din butiks ydeevne.

Du kan læse mere om disse indstillinger ved hjælp af sektionen Hjælp i WordPress-grænsefladen:

Grundlæggende WooCommerce-indstillinger

Sørg for at udfylde følgende på fanen Generelt:

Adresselinje 1 – adressen på din onlinebutik, som bruges mange steder og påvirker den regionale promovering af onlinebutikken. Vi anbefaler stærkt, at du udfylder dette felt, medmindre din butik er virtuel.
Adresselinje 2 – hvis din butik har to fysiske adresser.
By – den by, hvor din butik er placeret.
Land / stat – det land og den stat, hvor butikken er placeret.
Postnummer / ZIP – Postnummer / ZIP af din butiksplacering.
Aktiver skat – hvis dit land opkræver forskellige satser for forskellige regioner, skal du indstille de skattesatser, der skal være tilgængelige.
Valuta – den vigtigste valuta i din onlinebutik.
Fanen Produkter

Denne fane indeholder de vigtigste skærmindstillinger for produkter. Standardindstillingerne er generelt velegnede til de fleste butikker. Det eneste, du skal være opmærksom på, er optionen Manage stock på fanen Product / Inventory.

Det er markeret som standard, men hvis din butik sælger virtuelle produkter eller ikke har et lager, kan du fjerne markeringen for at ikke angive lagerets tilgængelighed.

Læs mere om fanen Produkt i den officielle dokumentation

Fanen Skat

Hvis din butik overvejer skat ved kassen, hjælper denne fane dig med at foretage alle de nødvendige indstillinger til skatteberegninger. Få flere instruktioner til administration af denne fane

Fanen Forsendelse

På denne fane kan du foretage indstillinger for forsendelse og forsendelseszoner. Få mere at vide om indstillingerne under fanen Forsendelse

Fanen Checkout

På denne fane kan du ændre de generelle betalingsmuligheder og betalingsmuligheder, der er tilgængelige i din butik.

Få flere instruktioner til styring af grundlæggende betalingsmuligheder

Fanen Konti

Denne fane indeholder registreringsindstillingerne for de nye brugere af din butik. Som standard foretages alle indstillinger nøjagtigt her, og det behøver ingen ændringer. Flere detaljer

Fanen E-mails

På denne fane kan du se skabelonerne til alle automatiske meddelelser, der sendes til dine butiksbrugere, og også designet af meddelelsesmeddelelser.

Sørg for, at du har udfyldt følgende felter nøjagtigt:

“Fra” navn
“Fra” adresse
Sidehovedbillede
Fodtekst

Disse felter vises for dine brugere, når de modtager e-mails fra dig.

API-fanen

Denne fane giver dig mulighed for at få nøgler til at få adgang til Rest API til tredjepartsapplikationer, såsom iOS eller Android-applikation. Det er ikke nødvendigt at foretage ændringer her.

Yoast SEO-indstillinger for WooCommerce

Siden Generelt

På fanen Funktioner kan du aktivere / deaktivere nogle af Yoast-funktioner. Men som standard er der allerede de korrekte indstillinger.

Forbind og skriv henholdsvis Webmasterværktøjer fra alle de nødvendige søgemaskiner, hvor du vil promovere din onlinebutik.

Siden Søg udseende

I feltet Firma eller person skal du vælge “Firma” og udfylde alle nedenstående felter.

På andre faner kan du tilpasse skabeloner til at oprette metatags på alle sider på dit websted. Som standard er der allerede de korrekte indstillinger, der giver dig mulighed for at generere metatags effektivt til søgemaskinerne.

Vi anbefaler, at du kun foretager ændringer, hvis det er vigtigt.

Den sociale side

På denne side kan du konfigurere informationsdeling i sociale netværk og optimering af onlinebutikken til de sociale medier.

Følgende data skal udfyldes:

Fanen Konti – indsæt alle dine sociale mediesider, der er i brug;
Fanen Facebook – du kan efterlade standarddataene;
Fanen Twitter – du kan efterlade standarddataene;
Fanen Pinterest – hvis det er brugt, er det værd at bekræfte dit websted; der er et link til instruktionen, hvordan man gør det i denne fane;
Fanen Google+ – hvis du har en Google+ virksomhedsside, skal du kopiere adressen til denne fane.
Søgekonsol

Denne side giver mulighed for at godkende Yoast SEO og din Google Webmaster Console, hvorefter den viser oplysninger om alle 404 sider på dit websted. Vi anbefaler stærkt godkendelse.

Premium og Yoast WooCommerce

Yoast har også en premiumversion til at arbejde med WooCommerce, som giver dig mulighed for at udvide brugen af Schema.org og OpenGraph-layout.

Du kan dog også bruge det gratis WooCommerce SEO Addon-plugin, som gør det samme plus indeholder nogle ekstra muligheder.

WooCommerce SEO Addon-indstillinger

For korrekt drift er det nødvendigt at tilføje, hvis det er muligt, dataene i alle de felter, der er angivet i indstillingerne for pluginet.

Find ud af mere om funktionsprincippet for pluginet her: WooCommerce SEO Addon

Google Analytics-indstillinger

Vi oprettede en separat detaljeret vejledning om Google Analytics. Du kan finde det her: Woocommerce Google Analytics-integration og plugins

Butiks tilpasning af udseende

Vælg og installer et tema

Efter installationen af ​​WooCommerce tilbyder den dig at installere dens vigtigste gratis tema – Storefront.

Storefront er et brugervenligt tema med ikke mange tilpasninger, men det understøtter al den eksisterende WooCommerce-funktionalitet og fungerer godt med tredjeparts-plugins og WooCommerce-udvidelser.

Temastyringen kan ske gennem afsnittet Udseende -> Temaer:

Vi opfordrer dig også til at se på vores nye gratis WooCommerce Theme SalesZone, der har et demo-datainstallationsprogram og en brugervenlig konfigurationsguide:

Gratis WooCommerce SalesZone-tema

Arbejde med customizer

I dette afsnit vil vi se på de vigtigste punkter, der skal behandles, når du tilpasser dit tema. Vi vil demonstrere tilpasning af StoreFront som et eksempel.

Alle tilpasninger foretages i afsnittet Udseende -> Tilpas. Når du har åbnet den, ser du følgende grænseflade:

Det vigtigste her er indstillingerne i følgende afsnit:

Webstedsidentitet

I dette afsnit er det vigtigt at vælge et logo til dit websted samt et ikon, der vises i en browser og differentierer dit websted blandt de andre.

Menuer

Her kan du indstille menupunkterne for alle menuer i sidehoved og sidefod.

Widgets

Her kan du indstille de vigtigste widgets til din onlinebutik. Det er meget vigtigt at oprette dem på alle nødvendige områder for at få en onlinebutik til at fungere korrekt og bekvemt.

De vigtigste WooCommerce-widgets, du kan bruge:

Aktive produktfiltre – Vis en liste over aktive filtre.
Filtrer produkter efter attribut – Vis en liste med attributter til filtrering af produkter i din butik.
Filtrer produkter efter pris – Vis en skyder for at filtrere produkter i din butik efter pris.
Filtrer produkter efter vurdering – Vis en liste med stjernebedømmelser for at filtrere produkter i din butik.
Produktkategorier – En liste eller dropdown af produktkategorier.
Produkter – En liste over din butiks produkter.
Produkter efter vurdering – En liste over din butiks mest populære produkter.
Produktsøgning – En søgeformular til din butik.
Product Tag Cloud – En sky af dine mest anvendte produkt tags.
Seneste produktanmeldelser – Vis en liste med de seneste anmeldelser fra din butik.
Nyligt viste produkter – Vis en liste over en kundes nyligt viste produkter.
Standard WordPress-widgets er også tilgængelige.

Forskellige temaer og plugins tilføjer også deres widgets, som derefter kan bruges, når du tilpasser din online butik.

Andre indstillinger

Afhængigt af det tema, du vælger, er følgende indstillinger ofte tilgængelige. De kan anvendes til bedre tilpasning af din onlinebutik:

Header;
Sidefod;
Baggrund;
Typografi;
Knapper;
Layout;
og andre.
Opsætning af de vigtigste indholdssider
Sektionen Sider indeholder alle de vigtigste indholdssider.

Der er mange servicesider på denne liste, som ikke kan slettes, da det kan påvirke den stabile drift af din onlinebutik. Men det er meget vigtigt at ændre nogle sider for at personalisere dit websted.

Velkommen – Forside

Dette er hovedsiden i din onlinebutik. Det er først og fremmest vigtigt at oprette de korrekte metatags her ved hjælp af Yoast SEO sektionen:

Sørg for at indtaste det korrekte navn på din onlinebutik og dens korte beskrivelse.

Shop – Shop side

Dette er den vigtigste katalogside i din onlinebutik, der viser alle de tilføjede varer.

Onlinebutikker forlader ofte denne side mere som en servicevirksomhed og viser den ikke for brugerne. I dette tilfælde er det værd at skrive en kanonisk til hovedsiden ved hjælp af Yoast-sektionen for at undgå dobbeltindhold til søgemaskiner.

Ellers skal du ændre navnet og tilføje unikke Metatags.

Kontakt

Følgende formular vises på din kontaktside:

Denne formular sender som standard alle meddelelser til den e-mail, du har angivet i webstedets generelle indstillinger. Du kan dog gå til formularredigering og ændre denne adresse; Du kan også ændre eller omdøbe felterne til udfyldning og foretage de yderligere indstillinger, hvis det er nødvendigt.

Du kan finde ud af mere om konfigurationen af ​​formularerne i den officielle dokumentation for pluginet: Admin-skærm

Andre vigtige sider værd at være opmærksom på

Vogn
Kasse
Min konto
På disse sider skal du placere No Index gennem Yoast SEO, da de er servicesider og kun tilstopper søgemaskineindekset.

Når alle de grundlæggende indstillinger for din butik er foretaget, kan du gå videre til at udfylde den med produkterne og arbejde med ordren.

Arbejde med produkter og kategorier

I dette afsnit vil vi kort gennemgå aspekterne ved at arbejde med produktkataloget til din onlinebutik.

Oprettelse af produktkategorier

Først og fremmest, for bedre katalognavigation, tilføj alle de nødvendige kategorier, du vil tilføje dine produkter til.

Du kan gøre det i følgende enkle interface:

Du kan læse mere om at arbejde med kategorierne på denne dokumentationsside: Administration af produktkategorier, tags og attributter

Oprettelse af produktattributter

Produktattributter er først og fremmest nødvendige for at bruge fleksibel filtrering og produktsøgning efter disse attributter. Produktattributter bruges også til at oprette et variabelt produkt, et produkt der indeholder flere prisindstillinger, for eksempel forskellige farver eller størrelser.

Produktattributstyring kan udføres i følgende grænseflade:

Du kan læse mere om at arbejde med attributter på denne dokumentationsside: Administration af produktkategorier, tags og attributter

Administration af produktkataloget

Hele produktkataloget er placeret på en side i en praktisk tabel. Du kan med det samme tage et par hurtige trin på listen over produkter:

Lav en hurtig søgning efter produkter ved hjælp af et filter;
Anvend massiv redigering af produkter (f.eks. Skift kategori eller pris for alle de valgte produkter) eller fjern produkter massivt;
Hvert produkt på listen kan hurtigt redigeres, slettes, kopieres eller vises på webstedet.

Tilføjelse af nye produkter

Tilføjelse af nye produkter kan ske via en simpel grænseflade, der indeholder alle de nødvendige felter, der skal udfyldes:

Navn;
Beskrivelse;
Pris;
Kategorivalg;
Foto af produkterne;
Og andre.

Du kan finde ud af mere om forskellige typer produkter tilgængelige og processen med at tilføje produkter her: Tilføjelse og styring af produkter

Butiksledelse

Efter en komplet opsætning og tilføjelse af alle produkter til butikken kan du begynde at arbejde med ordrer og kunder. WooCommerce har også et stort antal praktiske og effektive værktøjer til dette.

Ordrestyring

Alle ordrer foretaget af dine kunder via webstedet vises i en samlet grænseflade, som giver dig mulighed for hurtigt at se alle de grundlæggende oplysninger om en ordre samt gå til kortet for en separat ordre for yderligere visning og indstillinger.

Du kan også oprette en ordre selv med denne grænseflade, hvis brugeren har afgivet ordren pr. Telefon.

For mere information om ordrehåndtering kan du læse følgende dokumentation: Administration af ordrer

Oprettelse af rabatkuponer

For markedsføringsformål kan du bruge rabatkuponerne for at tiltrække flere kunder. Denne funktion er tilgængelig efter installation af WooCommerce og giver dig mulighed for at oprette kuponer i en brugervenlig grænseflade.

Rapporter

Udover at bruge Google Analytics kan du også bruge WooCommerce-analysen til at få data om:

Ordrer med omfattende grafik og forskellige indstillinger til visualisering;
Kunder og deres køb
Produkter, hvoraf kun nogle få varer er på lager.

Du kan læse mere om tilgængelige rapporter i WooCommerce Reports

Status

Denne side giver dig mulighed for at lære de grundlæggende oplysninger om systemet og mulige fejl, der opstod under operationen. Hvis der er problemer i butikken, skal du først besøge denne side og kontrollere, om der er fejl.

For mere information om, hvordan status fungerer, kan du besøge Forstå WooCommerce-systemstatusrapporten

Yderligere funktioner

Vi anbefaler også, at du er opmærksom på de ekstra funktioner og plugins, der kan gøre din butik endnu mere praktisk, hvilket fører til salg og konvertering af dine brugere til kunder.

Premmerce-søgning
Dette plugin løser to problemer på én gang:

Erstatter den almindelige WooCommerce-søgning med Live Search;
Tilbyder søgeresultater på trods af mulige fejl, som brugerne kan lave.
Du kan finde ud af mere her: Premmerce Search – WooCommerce Product Search

Premmerce WooCommerce-produktfilter
Dette plugin forbedrer i høj grad standardfunktionerne i WooCommerce-filtrering og tilføjer nye funktioner, såsom filtrering af søgeresultaterne osv.

Du kan finde ud af mere her: Premmerce WooCommerce Produktfilter

Premmerce WooCommerce-mærker
Hvis du har brug for at tilføje oplysningerne om mærker af dine produkter, eller hvis du har brug for at vise mærkesiden og yderligere brandwidgets, kan du bruge dette plugin, da standard WooCommerce-funktionalitet ikke indebærer tilføjelse af mærker.

Du kan finde ud af mere her: Premmerce WooCommerce Brands Free Plugin

WooCommerce kundeadministrator

Dette plugin forbedrer den informative del af kundestyring. Det tilføjer nemlig filtreringskunder efter registreringsdatoen og mængden af ​​brugte penge, tilføjer en visning af mængden af ​​brugte penge og en liste over ordrer på brugerens kort.

Du kan finde ud af mere her: Woocommerce Customers Manage

Premmerce brugerroller
Premmerce brugerroller hjælper dig med at oprette nye brugergrupper til dine egne formål.

Du kan finde ud af mere her: Premmerce brugerroller

MetaSlider
Det er en af ​​de mest populære bannere og skyder-plugins i WordPress-plugins-biblioteket.

opret bannere eller skyderen ved blot at tilføje dem til dit websted ved hjælp af kortkoden.

Du kan finde ud af mere her: MetaSlider

Premmerce WooCommerce Ønskeliste

Dette plugin giver kunderne mulighed for at oprette ønskelister og dele dem med deres venner.

Du kan finde ud af mere her: Premmerce WooCommerce ønskeseddel

Premmerce WooCommerce Redirect Manager

Premmerce Redirect Manager giver dig mulighed for at oprette 301 og 302 omdirigeringer og oprette automatiske omdirigeringer til de slettede produkter i en WooCommerce-butik.

Du kan finde ud af mere her: Premmerce WooCommerce Redirect Manager

Premmerce WooCommerce engrospriser

Premmerce WooCommerce Wholesale Pricing er et plugin, der giver dig mulighed for at tilføje individuelle engrospriser eller andre pristyper til WooCommerce-produkter til eventuelle kunders roller.

Du kan finde ud af mere her: Premmerce WooCommerce Wholesale Pricing

Premmerce Woocommerce-produktbundter

Dette plugin bruges til at tilføje bundter af produkter med rabatter og til at vise dem som en liste på en produktside.

Du kan finde ud af mere her: Premmerce Woocommerce Product Bundles

Premmerce Dev-værktøjer

Dette plugin letter udvikling, test og fejlretning af koden på WordPress-platformen. De vigtige muligheder er også oprettelse og fjernelse af demodata, hvilket i høj grad kan forenkle opsætningen, hvis du vil teste arbejdet i en butik med mange produkter og kategorier.

Du kan finde ud af mere her: Premmerce Dev Tools

WooCommerce-indstillinger med guiden Premmerce
Som du ser i vores vejledning for at starte et vellykket e-handelsprojekt på WooCommerce, skal du virkelig installere og konfigurere ca. 10 plugins og gennemføre næsten 40 forskellige indstillinger.

Hvis du er en novice i WooCommerce eller ikke er meget fortrolig med WooCommerce, bruger du sandsynligvis et stykke tid på at starte din butik, og du skal være meget forsigtig, så du ikke går glip af nogle trin under opsætningen.

For at gøre dit liv lettere har vi udviklet et plugin, der indeholder alle de indstillinger, der er beskrevet og foretaget ved hjælp af en interaktiv Premmerce-guide og instrumenter til installation af plugin fra en interface.

Plus indeholder Premmerce-pluginet to tilføjelser:

Premmerce Product Comparison – den funktion, der muliggør produktsammenligning på dit websted;
Premmerce WooCommerce Toolkit muliggør den korrekte betjening af de sprog, der indeholder symboler, der er forskellige fra latin, og også en mulighed for at tilføje ethvert script til den øverste eller nederste del af hjemmesiden uden at implementere ændringer i koden.
Premium-versionen af ​​Premmerce-pluginet giver en række muligheder for din butiks sidehastighedsoptimering og dens indløsningssystem, der er baseret på Rocket Cache-plugin.

Du kan læse mere om det og få det gratis her: Premmerce Plugin – WooCommerce Wizard og Must-have Plugins Bundle.